Ritat, lyxig frukost!

2010-10-05 - 09:31:38

Jag har ätit en lyxig frukost nu bestående av kaffe, plättar, halv fralla och äggröra! Mmmm gott, inte för att jag fick i mig allt men var sugen och så åt jag lite av allting. Hihi. Mums!
*Surpla mer kaffe*

    



Jag har ritat igen. Det mesta är ju bara på flumm men n u försökte jag på mig ett porträtt, att skissa ett denna gång. Det blev inte så bra, enligt mig, det ska vara av min dotter men det mer påminner om henne bara. (Nu vet ju inte alla hur hon ser ut irl men men.. ;o)) 
Jaja, mer övning så blir det ju bättre. Har köpt bättre pennor och sudd nu så de är inte lika klena bilderna iaf, men jag tycker det är så läskigt att måla/skugga för mörkt.. Hehe. .oS <- Oh, i'm a one eyed smiley, argh, i'm a pirate!!!
Haha, skämt åsido..

Och, jag kanske skulle lägga ner mer tid på detta.. Än bara ett par timmar!?! :o/ Är ju trots allt ny på detta..
(Ps. Bilden ser faktiskt finare ut irl.. :oP..)

 

Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Jag vet inte hur din dotter ser ut irl men jättefint skissat :)

Kram

2010-10-09 - 08:55:08
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0