Renoverar

2010-10-19 - 09:46:08
Japp, jag är i full fart igen och slipar och målar oooooooooooooch donar. När ska jag ge mig!? Aldrig, säger jag bara. Det är billigt att köpa nåt fint i ful träfärg och det blir supervackert och nytt när man målat om det!!

I söndags fick vi en fin bordsspegel av min mans mamma, såå vacker men i mörkt trä. Somliga tycker att jag förstör den men jag tycker att jag gör den mkt finare och användbar i vårt hem. Annars passar den inte in och det är tråkigt!

Men nu sitter jag här igen, men en kopp kaffe och tända ljus. Myyyyyyyys på hög nivå. Dock lite sjukis, men inte så farligt, bara att kämpa på för nu ska jag fortsätta måla vår hallbyrå! :o))

Tjingeling - bilder kommmer sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0