Ny mobil :oD

2010-10-03 - 13:33:54

ÄNTLIGEN!!!
Helt underbart att ha en ny mobil, äntligen äntligen! :oD Det är ingen Iphone men de är ju så förbannat dyra i månaden och jag tycker inte att det är värt det. Så mkt har jag inte mobilen till för faktiskt. Men det blev en liten android, man kan ha mkt musik på den, liten, schysst, touchscreen och åtkomst till internet om man behöver det! :o)

Jag är jätte nöjd och jag fick lov att lita blint på försäljaren. Sa som det var, att jag har inte en susning om nåt ang mobiler och sist blev jag så förbannat missnöjd och hoppades att han kunde erbjuda en bra men inte för dyr telefon! :o)

Älskar tangentbordet ;o))




Postat av: Erica

hoppas du blir nöjd.

Eran frukost såg härlig ut=)

2010-10-03 - 20:59:20
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0