Frukost vid sjön

2010-10-03 - 13:27:02

Igår vad vi på vuxenkalas och jag tog mig några glas vin. Det var väldigt gott och mkt trevligt, god mat också. Man dricker inte så mkt nu när man har familj, inte jag iaf. Det händer bara om vi är bortbjudna och det bjuds på förfriskningar, som det så fint kallas. ;o)
Vi är inte sådana som gärna dricker ett glas vin hemma på kvällen. Då dricker vi hellre vanlig, hederlig päroncider eller coca cola. Haha. Om vi inte har nåt att fira dvs.

Idag åt vi frukost nere vid sjön. Det var kallt och jag svor över att ha glömt vantarna hemma.. Men trots det var det oerhört mysigt. :o) Isaac mata även änderna med "gammalt" bröd.

Efter frukost blev det såklart också fika och vår utsikt var härlig!




  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0