Dog

2010-10-03 - 13:10:29
Mitt intresse för att blogga kan man säga, det dog efter jag tittade på tjejerna som höll i programmet. Det var väl "gulligt" att foto tjejen fick träffa sin idol men jag förstår mig inte riktigt på programmet..
Är det detta bloggandet går ut på?
Att bli kändis? Att pluta med munnen och gå runt med en liten mini hund som man inte ser o lätt trampar på?

Jag hade inte riktigt några förväntningar på programmet heller och jag satt bara där med stora ögon och undrade vad 17 det var för nåt. Och så skratta jag till och från också, haha, ja åt dem, inte med dem. Men, tjejerna är tydligen "kändisar" inom bloggvärlden.. inte för mig men tydligt för andra.
Alla har olika intressen och det är väl roligt att de får ha programmet, sålänge de och sina små "fans" är glada så lämnar vi det där.

Måste dock säga, det var mer Kenzas program än Tyras. Och kamera mannen eller han/hon bakom kameravinklar etc måste ha nåt speciellt för henne. ;o) (om jag inte blandar ihop dem nu, har inte koll riktigt på vem som var vem, men hon med ljusare hår ;o))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0