Dagen Igår

2010-10-21 - 09:02:18
Eller så kan man vara mer korrekt och skriva, gårdagen...

Gick ner och skulle handla med Isaac och allt gick frid o fröjd, som det brukar vara. Men sen fick han nån knäpp o gjorde hyss efter hyss efter hyss..... Och lyssna inte på vad mamma sa. Väl inne i butiken var det lugnt och fint, han fick ju åka bilen, lite små trots men inte så farligt. Men sen glömde jag att köpa påsar och de före vägra släppa förbi mig när jag skulle köpa 3 st påsar!!!!! och min son stod längst ner vid rullbandet, alla såg det.. Men han var snäll o go. Stod där och vänta på att påsarna kom och hjälpte mig packa. :o)
Men sen börja det igen... han skulle köra på alla med cykeln o en galen mamma springer efter med 3 tunga kassar och blöjor och försöker stoppa honom.....

Sen kom maken, men hann inte åka med för jag hade paket att hämta, och han skulle hämta tjejen och jag bestämde mig för att ta isaac. Utan kassar borde det gå bra tyckte jag..
Och samma visa igen med att köra på folk men denna gång hade han sikte på en liten hund som gick framför... men hann stoppa honom, tack gode "gud". Väl i nästa kö tvärstrejka han och kråma på golvet, ställde sig framför folk, klängde på dem och rätt som det var kuta han ur butiken med mamma hack i häl... Som tur va var damen bakom oss snäll o sa att vi kunde få tillbaka vår pplats i kön, hon såg att min son var väldigt uttråkad. *ååh tack snälla goa damen*

Så det bar hem.. och han skulle köra rakt i i bilvägen hela tiden, stanna mitt i vägen o vägra röra sig så jag fick släpa hnm o cykeln o bilförarna glodde..
Jisses!!!!!!!

Han brukar INTE vara så!! Förvånad

När vi kom hem.. Var jag helt färdig, så jag dank ner på köksgolvet lutandes mot skåpen och andades. Att det kan vara så rogivande att sitta på köksgolvet, måste vara en kvinnogrej?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0