Sonen frisk & helt out-of-the-blue tankar

2010-11-11 - 20:37:46
Sköööönt! <3
Är det bara jag kvar.. Fy vad det sitter i och emellanåt försvinner det, tror jag och så äter jag... Slutar med magKRAMP och besök på toa. Intressant va?! ;o)
Nä fy fan, det är inte kul alls..

Kände mig ensam idag, sonen på dagis efter att ha varit hemma nästan 2 veckor. Så vad gjorde jag? Satt och fula mig framför datorn, spela lite WoW - blev trist - kolla runt lite men inte blogga jag.. neee.. Fan ska jag skriva om då? Har ingen koll på nåt, inte ens nyheterna. Sånt gör mig bara förbannad och ger mig ångest för att människor är vidriga. Japp, du läste rätt, vidriga!

Har en väldigt nära person som blev utsatt för det hemska som sexuellt utnyttjad för några år sen.. Nu kommer han ut, och om det är nåt jag verkligen blir förbannad på så jag skulle kunna bli mordbrännare (inte för att jag skulle göra det, svensson som jag är, så ring inte polisen på mig ;o)) så är det sveriges rättsystem!
Det EXPLODERAR inom mig, det är så sjukt!
Bara ett t.ex. Vet inte om nån såg det men det var en av de få nyheterna jag såg, mannen som blev misshandlad FRAMFÖR kameror, de som gjorde det erkände och de gick FRIA!

Inte tillräckligt med bevis..
VAD FAN!? Vad begär de? Det var filmat, erkännanden! Och sen för att inte tala om vakterna som gick över mannen och lät honom ligga i 20 min innan de kolla till han.... Visst, fyllebåt men vad i helvete?

Äckliga människor, vidriga as!

Så nu fick ni nåt att bita i! Och nu blev jag förbannad igen.. Skitsverige.
Postat av: Crazylicious

Förstår dig... Ibland är det dock bra att vara lite arg kram

2010-11-19 - 18:13:38
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0