Smutsig?!

2010-11-26 - 14:13:34

Gick ju in här för att jag skulle skriva nåt.. It just slipped my mind... Bah.

Tjaaaaaa, jag har färgat håret igår och idag.. Men jag tror inte att den funkar så bra idag, samma flaska. Färgen har nog dött.. Haha. Men, är mer mörkhårig nu. Mer av min naturliga hårfärg med lite inslag av blont.

Min man blev glad iaf: "Nu är du inte smutsig längre!"
"VA?! Vadå smutsig?"
"Ja, blont är ju smutsigt!"

Haha tack för den, ok.. Jag visste iof från början att han absolut inte gillar blonda tjejer, sikken tur att jag fånga honom med min oemotståndliga charm and good looks!! ;o)

Här blandar vi, svengenglska ftw!

Blev jag klokare nu? Neh inte mkt.. Man kunde ju hoppats..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0