Ni kommer inte fatta nåt

2010-11-19 - 09:02:40
Efter ett tag, ca 2 månader, eller tom snart 3! Ojoj, tiden går fort.. Av att inte ha spelat mkt så börjar det smått klia i fingrarna. Suget smyger sig på, spelberoendet gör sig påmint om att det inte tolererar att bli ignorerad längre, kan det vara cata som är anledningen kanske? ;o)

Samtidigt så vill jag fan inte spela, jävla skit spel.. Haha, nej jag menade inte det där. Det är jag som inte klarar av spelet riktigt, det vet jag. ;o) Men jag är fan bra på Spelet, reagerar snabbt, kan min sak.. Men visst, ska jag göra dps samtidigt som jag ska göra 7 andra saker kan det knaka lite där.. Dpsen är inte dålig, den är inte bäst men den suger fan inte. Men mkt vill ha mer, jag är rätt nöjd men inte andra ;o)

Sen hatar jag verkligen folk som har en sak att göra = Dps (=skada) på en boss. De har EN JÄVLA SAK ATT GÖRA, konstigt att de toppar listan? Och så gnäller de på andra som har massa annat att göra. Haha, folk är för roliga. *ironi

Men å andra sidan, jag spelar inte för att toppa nån dps lista utan för att det är förbannat roligt!
Hahaha...

Inte för att nån fattar vad jag snackar om antar jag.. Men fan vad jag önskar att jag kunde få lite tips o trix av en jävla snygg och grym hunter !!! ;o)


Postat av: C

Gissar att du redan besökt sidan men tips och tricks finns alltid på:



http://elitistjerks.com/f74/t89218-hunter_faq_4_0_1_read_before_asking_questions/



http://outdps.com/

Den senare är en hunterblog som är rätt intressant ibland, men ovanligt rörig att hitta info på.

2010-11-19 - 14:46:12
Postat av: Erica

Du har rätt fattar nada.

Men tre månader Mica det e bra det=) Fortsätt så så kanske det slutar klia snart:p

2010-11-19 - 14:52:54
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

ringer mitt ex som är ett wow-lexicon för att kunna förstå

2010-11-19 - 18:22:53
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: C the ex

Crazy: Är redan här Anna! Muahahahah.



Mii: Har kört typ de flesta klasser/specs i highend raiding.



De enda jag inte spelat är typ Prot/war Holy/pal, och Resto/druid.



Slutade spela i våras någongång, men man läser konstigt nog fortfarande på om allt som händer.



2010-11-20 - 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0