Konstiga människor

2010-11-28 - 19:06:26
När jag har skrivit lite om spelet så sjönk mina "tittar-siffror" ganska mkt, men när jag snacka om ärlighet så blev den rekordhög. Tycker ni är konstiga, spel är ju minst lika kul! ;o))

Och ja, "C", fighten är riktigt rolig!!! Om man spelar med folk som har hjärna ;o) Älskar fighter där man har mkr att tänka på, det blir mer spel! (Ikväll blir LK hc ;o))

Jahapp...

Vad har ni för er en sådan här mysig kväll?
Jag är besviken, jag fick inge glögg idag.. Och det är lika mkt mitt fel, glömde att köpa det. :o( Hade varit gott för smaklökarna att suga i sig en sådan här kväll!
Postat av: C

Hur gick LK HC?



Det är en riktigt riktigt jobbig fight!

Enklare i 25m än i 10m, i min mening.



Det var inte mycket som hände igår i min boning, lite adventspynt och skamligt nog köpta Lussebullar då man var i dåligt skick från kvällen innan, men barnen var lika lyckliga ändå! :)

2010-11-29 - 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0