Fars Dag

2010-11-14 - 20:55:01
Och presenten jag köpte har inte kommit på posten, de har väl för mkt att göra under fars dag tider? ;o)
Men det kändes trist! Inget att ge på morgonkvisten.. :o( Vi begav oss ner på byn efter frukost och fika lite istället, det var mysigt. Sen vill min man att vi skulle städa, som en liten present. Haha, ja han är inte klok men inte dum heller ;o)

Rent och fint blev det och hoppas på att hans present kommer imorn, så det inte tar för lång tid. Det vore för sorgligt! Min älskade man! <3



Jag vann ju en mobil på ICA, sa jag det? Minns inte och orkar inte kolla om jag sagt det.. ;oP Men glad blev jag, och så ljusrosa och fin var den haha. Kanske inte den bästa mobilen men helt ok! Samsung star, kallas den visst. Men jag kunde tyvärr inte kolla hur den egentligen var och ge ett betyg då den var pajj.. Gick inte att ladda - starta om hela tiden och när jag satte in simkortet - starta - gick inte. Satte den i laddaren - starta - kunde knappa in pin koden - sen la den av....
Det var ju tråkigt!
De vet inte om den har nån garanti men alla elektronik prylar ska väl ha det?! Vilket fall som helst, jag lämna in den till ICA igen och sa att den inte funka, de skulle se vad de kunde göra och höra av sig till mig.
Så vi får se, om jag får tillbaka den.. Vilket fall som helst så har jag redan en ny, men man kan ju sälja den rosa vackra mobilen! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0