Coolt

2010-11-04 - 08:58:21
Att jag har haft besökare utan att jag har skrivit ngt ;o)

Hahaha... Har haft fullt upp.. Sjuk och barnen har höstlov nu, igår var vi och titta på bio alla tre. Vi såg "Dumma mig" och det var underbart mysigt. Sonen på 3år skötte sig riktigt bra, för att vara en med konstant myror i rumpan. ^.^

Min man jobbar 18tim pass (ca) igår och idag, så honom ser vi inte mkt av. Men imorn kommer han få ha ledigt! <3
Får se vad vi hittar på idag, kanske blir öppna förskolan eller om vi åker till täby och fikar. Måste också lämna in min NYA mobil, eftersom den suger... -.- Har äntligen hittat garantin. Måste ha bättre koll på mina papper ;oP ....

Symptom: Blir urladdad efter ynka 8-12 tim. Den håller i 12 men dör sen om jag inte rör den alls. Pratar jag och skickar några mess (läs nyladdad på morgonen) måste jag ladda den på kvällen eller hitta den död morgonen efter.. Den laddar oerhört segt ibland o skärmen är helt blank i flertal sek.
När den dött kan jag inte sätta på den (efter att ha laddat ofc) utan måste ta ur bat. o sätta in det igen för att lyckas få igång den igen. *sigh

Sen kan den inte ha varit sprillans nu, för medd. inst. stod på arabiska. Kanske är nåt nytt men har aldrig hänt mig förut att det är en grundinst. i sverige. O.o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0