Hmm..

2010-05-27 - 17:12:53
..funderar på om jag ens har de få läsare jag hade, om de är kvar nu :>
Jag har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen, både denna och min tårtblogg. Men, det finns ju så mkt annat att göra nu när solen skiner så fint :)

Det finns inget intressant att skriva om egentligen. :p
Men jag har mmina perioder, då jag skriver en hel del skitsnack och då jag helt tappar intresset fört.

Jag har dock råkat ut för "valpsjukan" haha, ja inte att jag vill ha en valp (iof vill man väl ändå alltid ha en valpis;)) men Parvovirus B19. Det är som ett barnvirus, alla barn får det och det ter sig som en vanlig förkylning med lite röda kinder och i värsta fall lite klliande utslag.
Som vuxen så blir det såklart mkt värre.. Fick utslag, klia som SATAN, klia så mkt att jag fick utslag av det också.. suck. Så sluta klia, försöka iaf.
Det vandra runt på kroppen, sen gav det mig extrem värk i leder och muskler. Det kändes som om jag hade stukat handlederna, forlederna och knäna kan man säga. Så bära saker var bara att glömma, för att hälla mjölk i kaffet krävdes det två händer och det var knappt fungerbart. O.o
Sen för att inte tala om hur mkt jag svullna upp! Hela benen och armarna, kom inte i skorna och kunde inte knyta ihop händerna, haha, jag gick som ett miffo. :D

Mina barn är så snälla som delar med sig av olika roliga "sjukdomar". Och tydligt hade inte jag det som barn, får man det då kan man inte få det igen. Precis som vattkoppor funkar.

Denna vinter+vår har varit mkt med sånt, tror inte jag nånsin varit så mkt sjuk som jag varit under denna tid. Men nu börjar det gå över och jag börjar kunna gå normalt och har inte så satans ont längre. :)

Kramisar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0