Inte igen...

2010-03-19 - 07:28:14

Min son har fått feber igen, igår var den uppe på 39.2 grader och klart att det första man tänker på är kramp. Men det fick han inte tack och lov, såg igår att han var hängig igen efter dagis.
Nu på morgonen har han 38.5 graders feber, vet inte om jag vill ge ngn alvedon, man ska inte ge det hela tiden.. Men det är läskigt, och det är svårt.. Vill inte att det ska ske ngt oväntat.

Men idag ska vi till läkaren iaf, igår klaga han lite på att han hade ont i örat. Lika bra att få det kollat!
Nu går det även RS på mina barns dagis, herregud, hoppas de inte får det. Måste läsa lite om vad RS är för nåt och vilka åldrar den är farlig för. Isaac kommer vara hemma nu ett tag visserligen, att han ska vara sjuk så mkt. :/

Jag, tack o lov, mår mkt bättre. Fortf snuvig, lite svag och lite sånt men mkt bättre. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0