Imorgon är det dags

2010-03-24 - 10:39:43
för EEG undersökningen.
Vet inte hur jag känner för det riktigt, jag är inte en sådan som skrämmer upp mig själv. Utan jag förväntar mig det värsta samtidigt som jag förväntar mig det bästa. Å andra sidan, skulle han ha epilepsi så klarar vi av det också. Skulle bli extremt ledsen för hans skull, det är inte roligt, men det finns hjälp att få och för vissa växer det bort. Men han mår bra nu, ja nästan, hostan sitter fortfarande i med järngrepp. Så fort han går lite så hostar han extremt, förkylningen sitter också i.
Undrar om immunförsvaret fick en smäll av kramperna.. På läkaren lät det som att det inte var konstigt.


Idag är det sol hos oss, och den värmer mysigt!
Såg en massa knoppar där snön smält bort, så de första vårblommorna tvingar sig upp för att visa sin vackra skepnad. Äntligen! Tyvärr hade jag inte kameran med mig, synd, hade gärna tagit en bild och visat. :)
Isaac plaskade runt i en jätte vattenpöl också som det sen sa pladask i, dyngsur, inga regnbyxor. Så det var snabb promenad hem kan jag lova. ;)

Vi fikade i byn, macka o chokladboll. Det har blivit vår lilla onsdagsgrej, det är ju ändå lill-lördag.
Han äter inte så bra än, får inte i hnm ngt.. Så då är det bra om man ibland kan sukta med en chokladboll efter smörgåsen, då brukar han få i sig mer. Om barnen inte äter ngt är nästan vad som helst bra, glass, chokladboll m.m. för det är alltid bättre än ingenting.

Nu hoppas jag på att han ska bli kry nog för att kunna gå till dagis på fredag. Mkt att göra inför en utställning vi har på jobbet på lördag. Känns inte bra att vara hemma och inte hjälpa till nu i veckan, stackars A som måste klara all stress själv. :(

Om ni bor nära sthlm, och gillar att titta på speciella tårtor kan ni besöka Cake & Design på lördag, utställning med massa fina tårtor, instruktörer från england och några som tävlar i bröllopskategorin (amatörer, men otroligt duktiga). Det finns massa fint att titta på, absolut mer än bara tårtor. Vissa är rena konstverk!

Besök www.cakedesign.se för mer information. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0