EEG undersökningen och Fredag, utställningsförberedelser

2010-03-27 - 01:07:58
och ingen fest fredag direkt, idag har man haft fullt upp!

det gick bra på EEG:t, Isaac drog bara ur en 2,3 stycken. Men han var så trött stackarn, och då blir det jobbigare att sitta stilla. Men han var jätte duktig, det var inte lite elektroder som skulle fästas fast (med lite vax). Vi har inte fått svar ännu, så vi väntar, som man brukar få göra.
Det blev lite virrvarr i mitt huvud efter undersökningen, men det är ju mitt barn det handlar om, klart att man reagerar starkare än vanligt. Min lilla bebis. Men nu hoppas på vi ett positivt besked, alltså att allt ser fint ut och var negativt. :)


Imorgon är det utställning så idag har man inte fått sitta en stund nästan, spring spring spring, upp o ner för trappan, ställa upp tårtor och fixa och dona. Många som är med och hjälper men ändå tar inte allt man ska göra slut. Men klart det är kul också, absolut. Härligt att se alla fina tårtor. Tårtdekor från Göteborg kommer och ställer ut lite av sina tårtor också, och ni ska se deras sockerblommor och modelleringkonstverk, jisses. Där blir man avis på vad de kan! ;)

Fått in en massa nya smaker på mousserna, runt 6st nya. :o
Måste jag baka en tårta hemma och smaka lite nya fyllningar, hehe. :D Imorgon kommer det bli en låååång dag och efter dagens utmattade stackars ben lär det bara bli värre imorn.

Nu ska jag försöka få mig en blund innan morgondagen, nu har jag suttit sen jag kom hem kl 19.30 och modellerat en flicka, docka, tjej.. Vad man nu ser henne som. Och blev klar för 45 min sen, ja det tog tid eftersom jag inte hade mkt färger eller pasta att gå på plus att min idé som jag hade visade sig vara riktigt dålig.. Så, fick göra om allt 3 gånger. Haha, men nu är jag rätt nöjd, inte helt men lite. :)

Bilder kommer antagligen på söndag, för imorn kommer jag stupa ner i sängen när jag kommer hem.

Gnajt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0