3veckor & 2dagar sen...

2010-03-17 - 09:46:52

...Som jag skrev ett inlägg sist.
Ja, vad har du till ditt försvar undrar advokaten.
Öööh, jaaa, jag har ju haft mkt att göra.. Mkt jobb, sjuka barn, sjuk själv..

Är det anledning nog?
Jag vet inte ja, jag tappade helt enkelt lusten, allt som hade med bloggar att göra tappade jag. Har inte ens läst de jag förljde förut, nu, idag har jag gjort det. Men lite avsmak sitter fortfarande i. Jag blir lite så, tröttnar på saker och ting väldigt fort. Superkul ett tag, men sen faller det. :)



Hände en hemsk sak förra veckan... :/
Min son fick ett rejält krampanfall och vi fick åka ambulans in till astrid lindgrens. Usch, det måste vara det värsta Jag har varit med om. Att totalt tappa kontroll och är helt hjälplös. Att se sitt barn bara ligga där och krampa, helt bortkopplad från omvärlden.. Och man vill bara ta bort det, få det att försvinna, krama om, pussa bort, men det går inte, det gick inte. Min stackars lilla pojke, mammas älskling.

Kommer komma ett litet inlägg om hur dagarna var från dagen vi åkte in, övervakningen och till dagen vi åkte hem och vad som väntar oss nu.
Kan tillägga att han mår bra nu! Tack o lov!! Men det enda man tänkte på var om han skulle få hjärnskador, eftersom krampen höll i såpass länge. Men idag är det första dagen han är på dagis igen, lite hosta men annars är han helt sig själv och även om han går en på nerverna så är det helt fantastiskt underbart att "se min son igen"! :)




Soltankar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0