Hemskt trött

2010-06-09 - 16:43:50

Det bara slog mig idag, efter att jag gjort lite ärenden och tagit mig en mysig fika alldeles alena i byns fik, en latte och smörgås och en bra tidning. Det är inte dumt det!
Köpte lite shorts till lillgrabben (hoppas nu verkligen att de inte är för små dessa också, jag har en tendens att tro (önska?) att han vore mindre x)) och åkte iväg på möte.

Kom hem och bestämde mig för att ta en liten promenad för att sedan boka tid hos frisören. Det var ju snart 1 år sedan och utväxten syns tydligt. Inte kul, så när skattepengarna landar på kontot ska jag ta mig en ca 1000:- bara till mig själv och göra mig fin :o)

Kom hem och kände att jag knappt orka sitta upp. Låg och stirra i sängen ett tag, somna fick jag inte, måste ju hämta barn på dagis och somnar jag så har jag svårt att vakna. :o/
Helt matt och slutkörd.. Vad det nu kan vara har jag ingen aning om. Trött är jag och nu ligger jag i sängen, maken är ute och leker med barnen. Det är tur att man är två! <3

Vila dags, skaffa lite energi!




Ser lite ut som vår misse! :o)
(Fast en bebis-version)

Postat av: sara

svar: tack, snälla du! :)



söt bild. :D

2010-06-10 - 21:00:15
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0