Headern + helgens tårta

2010-06-09 - 07:39:02

Ja den blev lite bättre iaf. Nu är den inte JÄTTE skev iaf!

Nu till helgen ska jag göra en louis Vitton väska, med mycket detaljer är det önskat. Jag älskar att lägga till extra detaljer och få den så verklig som möjligt, i allt jag gör. Men det kommer bli stressigt, på torsdag är dagis stängt och den ska hämtas på fredag. O_O

Men det blir säkert bra, hoppas jag! Skulle vilja självklart ha lite mer tid men vad gör man?!
Det kommer bli ungefär som bild 1 på denna. Med lite justeringar. Det enda "knepiga" med denna väska är mönstret, att måla det för hand kommer bli spännande!





Postat av: sara

söt blogg :)

2010-06-09 - 08:14:18
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0