Han bet av HUVET

2010-06-11 - 06:58:47
Jajjemensan! Här går man upp före tuppen, men inte är det frivilligt utan här är det sonen som gal kl 05.30 om inte t.o.m. tidigare eftersom min man tog hand om hnm ett tag. Helt sanslöst är det, varför går han upp så tidigt?
Och det första han gör är hyss!
Min man fick en sockerskapelse av mig första året han var pappa på fars dag, (ja den var ju mer från barnen men men..) och den ska föreställe hnm själv. Visst den är inte så fin men den har väl ett affektionsvärde.

Ja, den bet han huvudet av!! Och armarna rök de också..




Inte så snygg.. Haha. Jag har nu tagit bort allt i våra "skafferi-lådor" som går att hälla ut saker ifrån, som ris, pasta, qinoa, socker, mjöl.. Han har ju inge problem med att ta vad som och bara vända upp och ner på det, oavsett hur mkt man säger åt hnm. Imorse kom jag in precis när han hällde, och det är väl det som är kul, att hälla ut saker.
Erkänner att jag blev tokförbannad, men nåt måste ju gå in i skallen på lilleman?? Kan inte vara på hnm 1000 per dag, det orkar man inte. Nu när jag sitter här i 5 minuter måste jag springa ifrån flera ggr.

Jag älskar mina barn men inte deras hyss (visst kan man skratta åt det i efterhand men). :oP

Och en bild på vår fina misse som följer mig vart jag än går nästan:





Men GODMORGON på er och hoppas ni fått en bättre start! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0