Kolmården på fredag

2010-07-21 - 13:00:31


På fredag blir det kolmården med barnen, vi ska t.o.m. sova över en natt :D
Det blir inte på kolmårdens hotell för där är det läskigt dyrt tycker jag utan blir på ett ställe som ligger 40min bort, och i det paketet får man 3bädds-rum med plats för resesäng. Barn under 3 år få bo gratis, frukost dagen efter och 2 dgr's biljetter till kolmården för bara 2000:-
Jag tycker att det är ett pangpris och tycker du att det låter intressant kan jag hänvisa er till:

http://www.centrichotel.se/paket/kolmarden.htm

Vi ska inte göra mycket i sommar, detta är den enda riktiga utflykt vi gör och kände att vi verkligen ville sova borta. Det är en bit från sthlm till kolmården, så att ha nånstans att sova är inte dumt och snällare mot barnen och oss. ;o)

Jag själv har aldrig varit på kolmården, nånsin,  så jag är väl lika nipprig som barnen, hihi. Att få se delfiner, lejon och allt som hör till tycker jag är enormt spännande. Tömma vår nyinköpta videokamera, packa barnen och chaffisen (min man då ;o)) så är vi klara för avgång. Det ska bli riktigt trevligt. :o)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0