Händelserik vecka

2010-07-30 - 06:58:54

Det är slutet på semestern för oss, 3 veckor hemma tillsammans hela familjen har varit mer än underbart men snart kommer vardagen in i vårat liv igen och det är bara att acceptera hur mkt man egentligen inte vill. Men, vad är semester utan vardag? Ingenting värd. :o)

Denna vecka har det hänt en hel del, kolmården som nämts, jag och maken har varit på bio och sett Inception som jag anser vara en av de bästa filmer jag har sett. Måste också erkänna att jag var väldigt skeptisk till att se den och när biotjejen prsenterade den sa hon: "Detta är den bästa filmen jag har sett, en ritkigt bra film" och jag tänkte genast, det vet jag inte om jag kommer hålla med om, men jovisst, skit bra film, se den! :o)



 


Jag och min son har varit i täby och myst lite. Det var hans val, han tycker om Täby. Nu imorse sa han det igen: "Täby, mamma. Åka bilen Täby." Hihi, knasunge. :o)

I onsdags åkte vi 5timmars kryssning med barnen, barnens farmor och faster med familj. Det var rikgit trevligt, barnen var lyriska för att åka den stora båten och min dotter sprattlade i sängen natten till den stora dagen. Frukostbuffé och sedan lunchbuffé, det var riktigt trevligt.

Igår var jag och Nea på grönalund. Jag har inte varit där sen jag var 19 och hon låg i min mage, så då blev det inte så mkt åkande av karuseller. Så  jag har nog inte åkt nåt sen jag var 16-17. Hon drog med mig på både det ena och det andra, allt som hon kunde åka med hennes långa 110cm. Måste erkänna att jag fick lite småpanik när hon drog upp mig i Vilda musen och Kvasten, det drog ihop sig i magen så där härligt kittlande och tillslut kunde jag inte heller få nog av karusellerna. :oD
Vi träffade hennes kusiner och hon åkte med yngstingen istället, äldsta kusinen åkte jag med några karuseller som Jetline, uppskjutet och en jag inte minns vad den heter. Ja, man kan säga att jag fick smak på det helt enkelt. Hehe.. :o)
Jag och dottern hade otroligt roligt och mysigt! <3

Så idag, vakna min son före tuppen klockan 05.30. förstår mig inte på hnm ibland. Haha.
Men med det säger jag GODMORGON! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0