Trött som en döing.

2010-01-31 - 07:40:23
Fruktansvärt trött men jag har bara mig själv att skylla. Exorcisten kom på tv igår då jag gick och la mig och den var inte slut förns vid 03. Jag har väntat på att den filmen skulle komma men trodde aldrig att det skulle vara så sent, men jag titta på den och har nu sovit i ca 4 timmar och vaknar av att barnen bråkar.
Kommer in i dotterns rum och sonen har rivit ner hennes Kitty planch.... Den gick inte sönder så mkt, men han stod också på den och vägra flytta på sig. Nedrans retsticka, han kan vara en riktig skitunge. ;)
Ja, är det inte syskonkärlek?!

Exorcisten är en underbar film, den är så vidrig. Och att se den som mor själv är mer fruktansvärt.
Men den bästa versionen är Exorcisten uncut, där finns det en riktigt vidrig sen då hon går nerför trappan på mer än ett onormalt sett. Har ingen sett den så gör det!
I början av filmen pratade han som regisserade den lite och påstod att den är tagen från en sann historia, den är inte baserad på en men det hade hänt en pojke samma sak och det var stora rubriker om det i tidningarna.

OBS!
Titta inte på trailern om du är känslig!!!

 


Så med det säger jag, Godmorgooon!!! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0