Trött men ändå inte.

2010-01-15 - 08:29:19
Ja nåt mysko är det, för jag känner mig trött men ändå utvilad. Weird! Hade en sådan mysko dröm som jag inte kan minnas, men har kvar den där känslan i kroppen efter man har haft det. Rikigt mysko känsla, som inte går att beskriva. :o

Sonen vaken före tuppen varje morgon, han kommer in ca 05.45 till sin halvdöda mamma i sängen. Och jag som varje morgon försöker få hnm att vila en stund, det är ju så hemskt tidigt!!! :/
Men varför håller jag på, han kanske ligger ner en stund i max 30 min och då har jag tur om han gör det. ;) Så, det blir bompa i sängen, sen kommer dottern 07-07.30 och gör oss sällskap.
Och gud nåde mig om jag skulle slumra till för då blir det hyss! En dag gick han och åt chokladpudding-pullver. Haha!

Jaja, återkommer. Nu är det påklädningsdags inför dagis! :)
Här är min son i ett nötskal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0