Taylor Swift.

2010-01-15 - 10:27:22
Snubbla in på henne för jag såg nån på facebook, "vilken sång av Taylor Swift är du?" Eller nåt sånt. Så jag kolla upp vem hon var och fyfaaan säger jag bara. Man kan inte titta på henne utan att bli avis på hennes hår! Ge mig! Hihihih.





Och jag måste säga, gillar låten. (Har hört den förr men glömt den..) :)
Men en annan sak, fyfan vad folk kan vara elaka mot henne. Kom över ett antal hat-klipp om henne. Som jag sa innan, herregud, hon är bara människa precis som alla andra. :o
Jäkla människor.. Kan aldrig sluta vara elaka.





Har fått en tårtbeställning. Oj så roligt, det var verkligen länge sen jag gjorde en tårta!
Det ska vara amerikanskt tema, skor (tydligen sko-fantast, men inte så ovanligt när det gäller tjejer ;)). Så, får se hur vi klarar detta, var som sagt ett tag sedan. För den som är intresserad att se hur den blir så finns den imorgon under fliken "Mina tårtor". :)
Håll tummarna!

Nu iväg på tårt-ingrediens-shopping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0