Tävling.

2010-01-16 - 23:51:31

Jag blev tillfrågad att vara med i en tävling, veckans blogg. Och varför inte, tänkte jag. :-) Så rösta på min blogg, de kära få läsare jag har. :D hihi.

Det finns på denna tjejs blogg: http://shinebabyys.blogg.se/ 


Nu har man tryckt i sig en pizza, och magen känns stor.. haha, men oj så gott det var! Absolut värt det! :) Pizza och film, det är mys det.
Efter jul och nyår försöker man ju bli av med de cm man har lagt på sig, nu gick jag nog upp nån extra men det är bara att ta en el två extra promenader, det är ju inte så kallt längre. :)
Och njuta av lite god snabb mat måste man också få göra. ;D


Hahaha. (Dålig humor kanske;))

Godnatt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0