Skäms

2010-01-26 - 07:23:51
Å nu sätter jag mig ner vid datorn med en kopp kaffe efter att ha blivit abrupt väckt av att min man kom hem för attt hämta ngt och som också fann vår son på diskbänken, ståendes! 5minuter innan hade min väckarklocka ringt och jag hade inte hört ett ljud från lghtn och halvslumra några minuter lite oskyldigt.
Ack så fel jag hade, och det fick jag veta med råga.. Min man var inte glad på mig, kände mig som en liten fjortis igen som sagt emot sin pappa. Suck.

Men, sonen mår bara bra. Som sagt, kan inte ha suttit där länge men han hade fått i sig en halv banan iaf. Är man hungrig så fixar man det, det är min sons motto. (har vi upptäckt)

Ja, jag skäms. Usch och fy vad jag skäms! Nästa gång ska jag gå upp då klockan ringer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0