Sjuk..

2010-01-24 - 11:39:36
..igen. Helt sanslöst vad jag blir sjuk. Skulle nästan räkna det som varannan vecka sista 6månaderna. Det är inte alls roligt, kanske skulle gå o kolla mitt immunförsvar för det verkar vara nere på 0 eller nåt.. :(

Målningen står i köket. Har inte gjort så mkt mer, sitter mest och tittar på den och försöker få inspiration till var jag ska ändra, och hur jag ska göra. Vad jag ska ha för bakgrund osv. Och nu när jag är sjuk har jag inte mkt ork att sitta och måla.. Men kanske ikväll. ;)

Igår bytte jag julklappar åt min bröder, härligt när det fortf är julrea, får nånting bättre för samma pris. Härligt! Min son fick nya skor också, och efter all denna shopping kommer jag vara pank efter de goa små räkningarna. Eller ja, nästan. Men vissa månader måste man få shoppa lite, få "leva" lite. :p

Efter det kom min kära lillasyster hem till oss och jag hjälpte henne med att färga håret och klippa till lite snelugg. Jag Har varit bra på att klippa men nu var det så länge sen så ja.. Det blev inte riktigt som vi ville, men det är hår och det växer ut som tur är- och jag ska se till så hon får gå till en riktig frisör här framöver. ;)
Hon stanna och åt middag med oss, Pizza! Inte för att jag kände smaken av min kebab men hjärnan kommer minsann ihåg att det Ska vara gott! hehe..
Mot slutet blev jag ganska hängig och höll på att somna.. Usch, tråkiga jag. Men det var så trevligt att hon kom hit, så trevligt att få träffa henne, få lite tid tillsammans. Underbara tjej, det var ju alldeles för länge sen. <3

Måste ses oftare lillasyster! :)
ILoveMyLittleSister0002.jpg I love my little Sister~ image by wolfsongo
Ps. Nån man skulle vilja måla av är min lillasyster, men är rädd för att förstöra hennes vackra ansikte. :o



Nu ska jag försöka vila lite, inte för att det kommer bli möjligt med en 2åring som kutar runt, men försöka går ju. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0