Nu kommer det lite bilder!

2010-01-12 - 13:10:55
Nu kommer det lite bilder från mig. :p
Jag bara älskar mina burkar, vill ha fleer men måste då köpa fler hyllor först!
Växten är Aloe Vera, mkt bra att ha på sår eller torra partier på huden. Bra att dricka också, om man nu tycker det är gott. (Inte jag, urk!) Min man ställde vävtrådsbehållaren på hyllan (vet inte vad den kallas), den tillhör spinnväven, alltså den träiga saken. ;) Jag vet inte ja.. Det ser fint ut men samtidigt knasigt.. Mmm, får känna efter ett par dagar! :)


                                   


Och lite i V-rummet.

        

Nu ser man hyllan bättre. Ser inte mkt ut på bild men i verkliga livet är det såå Nice!
Bordsdekoration, en ljushållare som är såå fin men har ingen aning om vart jag ska sätta den + att jag vill ha en till! :D
Igår tog vi hem spinnväven som tillhörde min mans mormor. Jag funderar på att måla den vit och sen slipa den (så får den tillbaka den antika "looken"), men jag vet inte!?

Tips mottages
! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0