Mode..

2010-01-13 - 16:50:37
..Att det kan vara så intressant! Jag förstår faktiskt inte, på blogg.se hemsida är det nästintill bara prat om mode och kändisar, vart är vi påväg? Är det verkligen så intressant?
Nåt specifikt klädesplagg, smink, hår.. Kändisar, att de ska vara så intressanta, de är ju bara människor som oss som har ett jobb! Vad de än gör som är tabu har väl alla gjort eller har varit med om. Åh nej! Hon/han är otrogen! Stora rubriker i tidningen! Hon är för smal! - Han är elak! Mkt tabu om dessa människor, varför är det så roligt att läsa och skriva om detta?

Smink, ja nåt de flesta använder.
Kläder, catwalk - för mig är det nära-döden-människor, jag tycker bara synd om dem att de måste se ut som de gör. De har ju inte ett uns fett på kroppen! :o

Mode mode mode mode mode mode.. Tröttnar folk aldrig?
Har vi inte sett allt?

Läste en blogg, som jag råka snubbla in på, kommer dock inte ihåg vad den hette men det var nån guide till att ens blogg skulle bli populär och råd-orden lät nåt sånt här:

1. Skriv om mode.
2. Skriv om mode.
3. Skriv om mode.
4. Skriv om mode.
5. Skriv om mode.
6. Skriv om mode.
7. Skriv om mode.
8. Skriv om mode.
9. Skriv om mode.
10. Skriv om mode.

Ja, det var de tio budorden i förkortning.



 Läskigt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0