Ikväll blire...

2010-01-29 - 13:14:31
... PARTY! :D
Det var inte igår man åkte in till city och festade. Jag har gjort det.. ja jag kan räkna det på två händer iaf. ;) Jag har aldrig varit nån som känt för att spendera pengar och gå ut i stan o supa upp dem, jag var en liten bytjej som satt på krogen här hemma ist. MEN det var inte tråkigare för det, jag har varit i stan och ärligt talat tyckte jag att det bara var äckel ute som inte kunde hålla koll på sina händer... ;)
Så jag satt med vänner och bekanta och hade det trevligt istället för att bli antastad. Haha. Men nu ska vi till stan, och det ska bli riktigt kul! Tar nån på en får de ett glas i huvet. ;) heheheh..

Men att hitta kläder till kvällens ära var en helt annan historia, jag har två barn och är gift. Det är inte så att jag köåer hem ett nytt partylinne varje månad längre. Nej nej, jag har valt ett linne nu som jag köpte när jag var 18. Fniss, men det blir bra. Trots allt, jag är inte så gammal som jag ibland kan känna mig. (som 50bast) :o

Yoanna, http://tigilove.blogg.se/
underbara söta människa fyllde år igår så det är henne vi ska fira. Och in till stan åker vi med LIMO!!
Den du! :D
Och ni måste ju bara få se mina underbara skor som jag nästan aldrig får ha.. Men ikväll! yey!



Hoppas ni får en lika rolig kväll som vi kommer få!
Rocka loss!

Tjingeling!!! <3


Postat av: mette

älska party! :)

haha

2010-01-29 - 13:39:17
URL: http://mettsan.blogg.se/
Postat av: eliiinh !

gullig blogg! =)

2010-01-29 - 20:34:01
URL: http://eelinppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0