Heartbroken!

2010-01-10 - 10:55:57

Mitt hjärta är krossat, det har hänt nåt fruktansvärt, för mig är det fruktansvärt. En familjemedlem har gått bort, vår älskade lilla Heike, vår älskade katt. Det som är det hemskaste är att han skulle ha överlevt allt, snart 16 år och betedde sig som en ungdom. Veterinären trodde inte ens på att han var snart 16 år, hon gissade på 6-7 år..

Han slutade kissa, kunde inte så min man åkte in med hnm igår till veterinären. Undersökningen kostade 1800:- kändes som småpengar för vår älskling. Men sen sa de att han behövde sövas och spolas, urinblåsan var stor som en tennisboll. Det skulle gå på 4000:- och vi hade inte råd.. Om det hade varit 100% säkerhet att han hade blivit bra efter en spolning hade vi gjort det utan att tveka, men de sa att vi troligtvis måste komma in igen för ytterligare 1 spolning eller 2, 4000x3 - nåt vi inte har..
Han var försäkrad men inte mot detta...

Så han fick somna in. Han dog inte av en spruta, han ville inte dö.. Känns så hemskt, så fruktansvärt hemskt. Jag kan inte få mina tårar att sluta komma. Jag mår så dåligt. Vår älskade lilla katt, vår lilla bebis.

Vi saknar dig så otroligt mkt, vi älskar dig så otroligt mkt!
Må änglarna sluta sina vingar om dig!

Må du vila i frid.
Heike, Nov 1994 - Jan 2010
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0