Gårdagens rabalder

2010-01-30 - 14:35:52
Dagen starta med att träffas hos min underbara vän Yoanna, eller ja den starta egentligen med att jag rev ut hela min garderob då jag inte fann nåt att ha på mig. Jag utgick ifrån skorna och fortsatte.. ^.^
Sen till förfesten, stressade iväg i den isade kylan och kände hur mina lillfingrar domnade bort. det var verkligen kallt! Tappa helt känseln i mina stackars fingrar.. Läskigt, avskyr den känslan ¨- att inte ha nån känsel. :p Men iaf..

Väl där möttes man av en sprudlande Yoanna som bjöd på cider och snacks.


Senare kom flera vänner och det blev mkt babbel om allt och ingenting. :D
När vi skulle åka fick vi nöjet att åka i en vit underbar Limo!
Första ggn jag har åkt i en och det kändes sannerligen mkt lyxigt, champagne och trevliga människor. Kvällen såg mkt lovande ut!!!

  

När vi väl kom in till stan, bad de om leg såklart.. Och Yoanna hitta inte sitt leg!! :o
Hon hade glömt det hemma i en annan jacka plus hennes visakort.. Jisses, det var inte roligt. Sura vakter och ägare.. det var 23års gräns och Yoanna fyllde 33, hade med sig en inbjudan och bokat bord för 16pers och de vägra släppa in henne. "Bara att åka hem och hämta!"
Jisses, det är inte så att vi bor granne med city direkt, det är över 3mil hem och billigt att ta en taxi är det inte! Och att hennes mamma var där spelade ingen roll, det är inte som gamla goda tiden då man kunde ta med sig sin förälder som målsman ut på krogen för att intyga att man har åldern inne.. ;)

Efter mkt babbel och tjat från bådas håll släppte de tillslut in oss. (de kolla inte ens mitt leg så om jag hade varit yngre hade jag haft tur där;))
Yoanna var inte glad, mkt förståelse. Men jag anser att det är bara att släppa o försöka ha det trevligt ändå, vi kom ju in!! :)

Förutom det var det en mkt trevlig utekväll. Enligt mig. Tyvärr betedde sig några av Yoannas andra vänner lite oartigt, kom sent och försvann utan att få tags på.. Vissa kom extremt sent.. Det är tråkigt när folk beter sig på det viset.
Tyvärr så tog lilla vännen åt sig och mådde inge bra och åkte hem tidigt.
Vi andra fortsatte att festa vidare till 03 och hade det riktigt roligt. Det var trevligt folk, inga sura miner och inga äckel. ;)

Jag och Yoanna, så ful men rolig bild. :D



Mer bilder och information om kvällen har ni i Yoanna blogg. Klicka på hennes namn i början av texten. :)





Nu är man sådär härligt trött och bakis som man ska vara. Men jag drack med måtta så ingen huvudvärk iaf!!! :D

Tack Yoanna för en trevlig kväll!
Det måste vi göra om fast på ett lite bättre vis för din skull gumman!
Love u! <3
Postat av: meliie

har frågestund kika in, svarar på exakt allt :) www.janemeliiewennberg.blogg.se

2010-01-30 - 15:28:59
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0