Bilder som jag lovat!

2010-01-27 - 21:29:25
Här kommer bilderna jag lovade, man ska ju hålla sina löften ellerhur!!!!! ;D
Första är när jag och min son målade och det gick lite överstyr men sååå KUL! Tyvärr kommer jag inte lägga ut en bild på min son, han blev ju klart snyggast (!) men ni får nöja er med en vacker bild på osminkade-behöver-duscha-Mica. Hahaha.. Nu bjuder jag lite på  mig själv så passa er.. *skojas *fniss.
(sa ju att det skulle bli en lite... flumm-dag) ;)

Läckerbit!




Min lillebror lär sig göra en socker ros!

Ja, han är ju inte dålig. Han är riktigt duktig för att det är första ggn. Men, jag vet att han är konstnärlig och modellerar mkt i keramik. Jag kanske t.o.m. lägger in lite bilder på det han har gjort så småningom. Han är jätte duktig. :)

Lillebror:

Hmmm... Hur fick hon till detta?
Tunna ut kanterna säger hon.. Hur i hela..

Ja, går nog ganska bra detta..
Hmm, fan vad jag är bra!


               
Och så ska man sätta ihop saken också..
Trycka lite där.. lite här..
Hur var det nu, var det varannat blad på andra svängen också?
Vika bladen säger hon, hur sjutton då????

Äh får bli bra så!







"Jag är bäst på detta! Kolla mina snygga rosor!"

Ps. Supersnygga tröjan som han har fått av storasyster i julklapp! ;))
Och ignorera totalt det fula fönstret.. Under konstruktion! :P


Så sne på mig själv att jag inte tog några bilder när jag rakade hnm. Gjorde tuffa mönster men han gilla dem inte, undrar varför?! ;) Tillslut sa jag att jag var klar (det var jag inte, hade lämnat en snutt som gick från polisongen, över örat, bak till nacken, ca 1cm tjockt). När han gick ut ur köket och skulle kolla spegeln var jag bombsäker på att han skulle se det, men han gjorde inte det!!! :O

Och fyfan, jag brast i skratt så tårarna spruta på mig! Där small det, där small min fasad till att hålla mig lugn och sansad för vad jag visste kunde bli en flumm dag. Hade jag inte garvat och sagt nåt hade han gått ut sådär..  Och jag bara skratta ännu mer. Hahaha. Underbart!
(Rakade bort det såklart då han sett det ;))

Fyfan, du är härlig brorsan!

Postat av: Helen

Trevligt att du har träffat träffat din brorsa=) Han ser ju nästan konstnärlig ut där han sitter och pillar;) Det syns att han har kreativiteten i blodet.



ps. är något avis på att du kan måla så bra.

2010-01-28 - 00:18:15
URL: http://blondeplaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0