Stökig morgon

2010-02-12 - 08:29:48
stökig är väl det minsta man kan säga. HYSS HYSS HYSS av min son, bara en massa hyss o på stackars mamma vill han inte lyssna. Det är inte roligt när han börjar dagen kl 06 med en massa bus. Man är ju så hemskt trött, men han satt i sängen hos mig en liten stund o titta på tecknat. Men det håller aldrig riktigt.

Denna vecka gör vi en massa "paket-tårtor", de har tydligen blivit poppis igen. De är lite "trista" men det positiva är väl att de går fort o enkelt. ;)
Jag håller på med utställningsobjekt som är till den 27 Mars, tårtutställning, det är alltid lika kul. När man gör en sådan tårta kan man göra vad som, och sen finns det tävlingar att vara med i - inte jag då men andra :) - Såsom Temat: 70tals inspirerad Bröllopstårta och sen har vi tävlingi Modellering. Som Amatörer får ställa upp i. alltid lika roligt och fascinerande att se dessa tårtor, alla tänker ju så olika. :)

Idag ska jag hålla kurs också, sockerblommor - ros och kalla. Alltid lika kul och alltid llika nervöst. Berättar mer ikväll när jag kommer hem, om jag inte är helt slut och däckar i soffan, blir en lång dag idag, upp kl. 06, lämna barn vid 09, gå till jobbet - kl. 18.30 - 21.00 är det kurs. Så jag är väl hemma vid 21.30-22.00
Men roligt är det!

Nej, off we go!

Ha en bra dag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0