Modellering väntar

2010-02-16 - 19:13:49
Denna vecka ska jag modellera en tjej, kom in ett par personer i fredags innan kursen och ville beställa tårta och på den skulle det vara en sexig blond tjej på. Sen ska jag göra en mindre blombukett till en annan tårta med rosor och kallor, det var länge sen jag band ihop en bukett men det blir nog bra. Det ska bli spännande, jag ska göra det helt själv och tårtorna också.

Det kommer komma fler bilder på min tårtblogg då jag har fått tillåtelse att lägga upp dem jag har gjort på jobbet/praktiken.:)
Finns det lite mer att titta på där sedan och det känns bra att fylla ut den lite, då jag inte får göra så många hemma, de vi känner fyller ju inte år varje helg. :p

Ska bli riktigt kul iaf att få göra det, lite fria händer och lägga min egen stil på dem. Hoppas det blir bra, jag ska försöka att inte vara för nervös och lita på mig själv och vad jag kan skapa.

Ser fram emot det. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0