Melodifestivalen

2010-02-13 - 23:48:15

Egentligen är jag inte fán av detta program. Jag har aldrig innan jag träffa min schlager-älskande man tittat på melodifestivalen. Och visst har jag gjort rätt i det, i 4 år har jag tittat på detta program - Sjävla Eurovision är rätt kul, det kan jag erkänna - men uttagningen som vi har här i Sverige och deras sätt med att skicka alla vidare hit och dit... SUCK säger jag bara. Och sen låtarna HERREGUD !!
Låtarna är ju så hemskt hemska! Samma låtskrivare varje år, några få nya - inte undra på att det blir skitlåtar och sen att de har flera låtar att skriva.. Lägg ner säger jag bara.

Nya låtskrivare, låt artisterna skriva sina egna eller fixa på annat håll. Detta är ju pinsamt!
Och sen att artisterna inte kan behålla kläder på... det tänker jag inte ens kommentera.


Däremot måste jag säga att det var så roligt att Dolph Lundgren var med. Han är så skön. :D

Ps.. Förlåt om jag stavar hans namn fel, orkar inte kolla upp stavningen just för tillfället. ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0