Kall dag

2010-02-02 - 12:24:50
Ja, kallt är det. Var ute på ett möte, och det var inte mysigt att stå o vänta på tåg idag. Det var kallt!!! eller så kanske jag var för snålt klädd.. ;)

Hann inte äta min frukost så den har jag fått i mig nu. Härligt, det blev lax och äggröra, det var riktigt gott och sen är det inte alls onyttigt heller. Gött gött! Hann som TUR var köpa en kaffe på pressbyrån innan tåget gick, annars hade jag inte varit människa. Nu får jag  min andra kopp i lugn och ro... aaaaaah nice.

Jag har lärt mig en sak, aldrig sitta i mittenvagnen för där kliver alla dagis/skolbarn på. De stör mig inte, absolut inte, de är riktigt roande. Men det blir så hemskt trångt och man kommer knappt av, och sen att öronen trillar av pga oljudet de för är man ju van vid hemma. ;)

Trots kylan, är det en vacker dag. Solen skiner och fåglarna kvittrar.

Nej, nu måste jag sätta min vid min andra dator och ta o rensa den.
Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0