Jävla SkitSverige

2010-02-10 - 19:35:02
Ja, rent ut sagt. SKIT SVERIGE! det finns tydligt inga straff i detta land, de som förtjänar det får i princip böter och blir ivägskickade- Och vad händer sen, jo de gör om samma skit igen.
Jag blir så förbannad att de som ska ha ett straff inte får det, inte ett tillräckligt.

Som denna: http://gd.se/nyheter/gavle/1.1007834

Vad är det för skitsnack???
3år !!! För att ha förstört 2 unga tjejers liv, för evigt och en kvinna som blev hemskt misshandlad. Vad är pengar i denna fråga värt? Inte ett skit, ge han det straff han ska ha istället. Minst 10år per liv han har förstört.
sverige är så fegt, om 3 år är han ute igen och kan förstöra fler liv.. Jag kan fan inte förstå det.

*arg

Men jag måste säga att jag beundrar dessa kvinnor enormt som vågar komma fram och se till att han får nåt straff överhuvudtaget. Denna människa är det nåt hemskt fel på, han är inte frisk nånstans. Bakom lås o bom är där han hör hemma!
Äckel!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0