Home Alone

2010-02-05 - 15:33:02
Ja, nästan iaf. Jag har ju min son hemma, vi är alldeles själva idag. Dottern är hos pappa sin och maken är på firma-stök. Vad ska jag göra då? Inga pengar att köpa nåt gott till ikväll eller att hyra en film, men jag får väl lov att spela lite eller sitta bunkrad framför tvn med laptopen i knät. ;)

Har funderat mkt över min novell, ska ta upp den igen. Har lite idéer äntligen. :)
På jobbet gick det undan, alltid lika trevligt, trevliga människor så annat än det kan man inte ha. Och sen är det ju roligt att "pyssla" också, dock känns det inte så mkt som pyssel längre då man gör det varje dag och inte får göra det man själv Vill göra. Men men.. :)

Igår mådde jag pyton, som om luften gick ur mig. Hatar den känslan, lite som tom.
Men jag tog ett bad och det värsta gick över och idag mår jag bättre, det är skönt. :)

Tråkigt är det att vara själv.. Mysko  men det känns som om jag varit det länge nu.. Hmm. Mysko, eftersom det har jag ju inte, barnen och maken har varit hemma.

Sonen äter mellis och sen blir det nog att ta det lugnt i soffan med hnm, han är ju såå trött, väldigt sällan som han sover på dagis numer. Men mysa är alltid underbart. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0