Helt ointressant

2010-02-01 - 17:04:45
Men idag blir det Laxfiléer med tacokrydda. Fick tipset av min hårfrisör faktiskt. :)
Men vad man ska ha till har jag inte riktigt klurat ut.. Ris? Potatis? Kanske t.o.m. pommes? Hm, det var en bra fråga. Jag skulle vilja ha en stor sallad till bara. Men nu är det så att kylen är tom så mkt till sallad blir det inte. :( SYND om MIG! hehe..

Idag har jag  verkligen inte gjort nånting.. Nästan.
Jag har iad diskat lite och hängt upp tvätt, plockat undan leksaker. Jisses, vad man plockar leksaker dagarna i ända! Men, det är så det ska vara, det ska finnas leksaker här o där. :D
Kom ihåg när jag precis fått min dotter och jag Älskade när det var leksaer överallt, jag vill inte ens plocka bort dem för det var sååå mysigt. :)
Nu när man har två, blir det lite mer leksaker så att man snubblar på dem då o då, och då är det inte lika skoj alla ggr. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0