Gott

2010-02-05 - 17:14:41
Med knäckemacka med mkt smör på! Mmmm..
Det tycker min son också, hihi, står nu och ska steka lite fisk och kokar potatis. Sonen sitter i vrummet och tittar på tecknat. Klockan springer iväg ibland, nyss var den 3 när jag hämta hnm på dagis.
det är mysigt att det bara är han och jag, idag hade jag en sådan olustig känsla i magen när jag lämna hnm på dagis. Kan få det ibland, då jag verkligen inte vill slitas från mina barn. Men, man måste ju tyvärr.. Livet är så.. Lämna över barnen i ngn annans händer under dagen som får uppfostra dem och se mer av deras framsteg än deras egna föräldrar... :/
Önskar jag kunde vara hemma med dem hela tiden, både jag och min man. Men då skulle man inte ha tak över huvet, ja om man inte vore miljonär förstås.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0