Good morning Sunshine

2010-02-03 - 07:29:45
Jag får inget godmorgon idag, det får jag inte nån vardag direkt men idag känner jag för att få ett godmorgon. Fy så trött jag är, kroppen har inte vaknat ännu - alldeles svag. Urk.
Får se till att masa mig till köket och koka lite kaffe.. Hm.. vänta.. Tjohoo, jag orkade masa mig upp. ;)

Kaffe står och kokar, snart får jag känna doften och smaken av den ljuva drycken, dess ljuva arom, dess... Haha, skämta. Försöker få mig själv på bättre humör här bara. ;)

Idag ska jag kila ner till praktiken och leka lite där. Massa som behövde modelleras tydligen.. Vad var det nu?! Just ja, Little Einsteins, ska tydligen modellera hela gänget.
Alla gubbarna och rymdfarkosten.

Men det ska bli kul, nu var det ett tag sen som jag var ner dit pga sjuka barn, jag har varit sjuk, ärenden etc.
Så vi får se om jag fortfarande kan detta eller om jag bara ska kila och gömma mig nånstans. Haha.

Höll på att vara lat.. Hämta kaffe!!

Såå, vad händer då?
Några tankar kanske.. Några funderingar?
Inte många såhär tidigt på morgonen.. Gäsp!

Kanske skulle ordna en smörgås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0