GodMorgon

2010-02-13 - 10:52:29
Ja, för mig är det faktiskt morgon, fick sova till strax före 10.00 - Jag ääälskar helger, då får jag soooova. :D
Jag var helt slut igår, efter en lång dag och kursen, jag satte faktiskt på datorn, gick in på bloggen men så kände jag att min hjärna snörpte ihop sig och tvärvägra som en trotsig tonåring. Haha, så jag stängde helt enkelt av datorn igen och gick o la mig, spelade inte ens. ;)

Jag kan inte säga att jag är direkt pigg, men vilka mornar är jag pigg? :o
Spelar inte roll när jag vaknar faktiskt, min sjukdom, kroniskt trött. x) Jag fick myväckning av barnen som hoppa på mig, även om det gör ont så är det mysigt. Men dock när de hade gett upp och bara min man försökte få upp mig låg han och spetsa mig med armbågen flertal ggr. Och jag det vakna jag av, totalförbannad!
Argh.. Man ska passa sig hur man väcker mig! ;)

Kursen,
var hur kul som helst. Jag var lite nervös i början och jag blev ännu mer nervös när jag fick höra att jag skulle behöva prata engelska med en av dem. Ooh herregud, jag suger på engelska.. Men det gick ganska bra, det jag inte kunde i ord fick jag visa istället. Sen hade jag en kursdeltagare som hjälpte mig när jag tappa ord, engelska som svenska.
Tillslut fick jag mig själv och alla andra att slappna av och vi satt mest och skrattade, jag gjorde narr av mig själv ibland och fick mkt skratt. Alla delade med sig av sig själva, är man lite mänsklig så blir andra det också.
Mkt roligt var det, och jag hoppas alla var nöjda, de sa det iaf. ;)
De var jätte duktiga, det är så  roligt hur man ser skillnad på deras första ros till deras tredje!! :)






Bio idag!!

Jag och min dotter ska se "Prinsessan & Grodan" idag. Det är första ggn jag går på bio med henne, det ska bli jätte roligt. Hon är 5år nu och borde få se en disney film på svenskt tal. Jag vet inte riktigt hur sånt där funkar men nu har vi bokat biljetter och det ska bli riktigt roligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0