Förbaskat trött

2010-02-09 - 17:54:36
Kroppen vill mkt, vill springa runt och busa. Myror i benen, rastlöshet.. men huvudet vill bara lägga sig på en kudde och försvinna för en stund.
Den blandningen är inte sådär jätte poppis, inte sådär kul som det kanske kan låta. Jag har iaf sprungit runt o städat en hel del idag, alldeles för trött för nåt annat och mitt humör är inte heller på topp - då är bästa botemedlet att just -städa- !! För mig iaf, då koncentrerar man sig på ngt annat och kan ta ut aggressionerna på smutsen istället. ;)
Dock är det inte roligt om ngn stör mig när jag städar.. Haha, ne jag har lyckats att bita mig i tungan många bra ggr idag. :D

Nu är det Bompa dags och jag ska nog sätta mig och fixa till min andra blogg.
Mkt mer bilder ska in. :)


zzzzZZZZzzzzZZzzzzz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0