Naturliga lockar?

2010-12-02 - 14:54:18
"Ditt hår är underbart! Är lockarna naturliga eller inte? ^^"

Tack Anna!!! Nu blir jag glad. Haha. :D
Ja, lockarna är mina, bara miiiina - finns dock "bad-hair-days" för mig också då lockarna inte alls vill eller står åt helt fel håll. Hur är det möjligt tänker ni? Det är möjligt, tro mig. Haha. ;o)

Några som tar illa upp att jag inte klagar över vädret? ;o)
Säger bara såhär - Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! (Inte för att jag fullt ut tror på den själv, tänk er piskande vind med hörd snö som faller från skyn, usch, då får ni höra mig klaga! ;D)

Dock, huva och solglasögon borde skydda ansiktet, så.. ja. xD
Postat av: Erica

Varför ska nån ta illa upp för att du inte klagar över vädret? det är vel bra om nån slipper tycka att det är jobbigt med kylan, hade mer än gärna tyckt det var trevligare än vad jag tycker, just nu fryser jag hela tiden.

2010-12-02 - 15:13:57
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Åh vad avis jag blir!! Funderar själv på att permanenta mig lite... Höhöhö...

2010-12-03 - 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0