Känsliga jävlar!

2010-12-02 - 09:30:24
Kallare än på 100 år, läser man i tidningarna.
HAHA, säger jag. Vart mäter de nånstans? -11 grader i sthlm, REKORD KALLT - VARNING!
Herregud säger jag, kom 3mil norr om sthlm/stan så får ni känna på -25 grader ;o) Och det är inte nåt rekord inte, det är bara vanligt!
Minns för 9 år sen ca, då var det -30 grader när jag skulle gå till skolan, då var det KALLT!
Eller är det för att jag har norrlänskt blod i mig som jag inte klagar så mkt?
Puss på er, känsliga jävlar!! ;o)
Postat av: C

Haha!

Fråga din julmust om den tycker det är kallt eller inte! ;)



Jag tycker faktiskt inte att det är så farligt ändå, även om jag nu är en person som tycker att allt under 23° varmt är för kallt!



Tar den här sortens kyla alla dagar i veckan jämföres med den råa äckliga kylan som är runt -0 till -3 och där luftfuktigheten känns som typ över 100% även om detta nu är en fysisk omöjlighet!



Men tror faktiskt att det är lite av rekordkyla för att vara så pass tidigt på vintern, brukar ju bli kallare straxt efter midvintern så vi får väl se runt Januari?



2010-12-02 - 11:50:55
Postat av: Anonym

Tror dom spåde lite fel, samma kyla nu som föra året. Men ovasätt vad så HATAR jag denna kyla. Vill inte gå utanför dörren just nu. Vissa tål helt enkelt kylan bättre än andra. Jag skulle mer än gärna slippa den!

2010-12-02 - 13:44:23
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

fryser Spelar ingen roll om vi slår rekord eller inte, tycker att det är kallt ändå!

2010-12-02 - 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0