Jultomten

2010-12-15 - 09:47:02
Nu skriver alla barnen önskelista, eller har skrivit. Och en del vuxna för den delen och min son skickade sin önskelista tillsammans med alla sina nappar. Han har inte klagat eller ropat efter nappen en enda gång efter det, han var helt enkelt redo att sluta med napp.
Och han är stolt, ojoj så stolt! :o)

Jag vill inte ha nåt, eller jo.. Hm. Jag vill haaaaa... en bättre personlighet. Haha, kan man få det tomten? En sån där personlighet som alla tycker om? Ja, som är alla till lags, är inte det nåt att önska sig?!
Nej tack. Skämt åsido, jag vill ha min man resten av mitt liv och att mina barn ska må bra, det är vad jag önskar mig denna julen och alla jular som kommer.

Klysché.. Maybe. But that's me.





Postat av: Erica

Duktig kille du har=)

Bättre personlighet behöver du värkligen inte, den e bra sm den e=)

Hoppas du får det du önskar livet ut!

2010-12-15 - 11:45:30
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: C

Som många säger, en som är universellt omtyckt har inte åstadkommit något i sitt liv.



Man måste trampa folk på tårna ibland, så är det bara så tycker du ska låta din personlighet vara precis som den är.



Jag känner inte dig personligen, men ditt uttryck och dina åsikter här på bloggen säger nog en hel del om vem du är som person.



Inte ens Gandhi och Mandela är omtyckta av alla, och de ses generellt sett som människans godhet personifierad.



God jul, gott nytt år och skål till en bra önskan, tycker gott du kunde klämma in dig själv i den där "må bra" klausulen dock! : )



//Chris

2010-12-15 - 14:18:45
Postat av: Yoanna

Din personlighet är fantastisk som den är! Lova att du aldrig ändrar på dig!!



Kram vännen, fan måste ses snart var ett tag sen sist ju!

2010-12-17 - 07:40:35
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0