Förkylningsastma

2010-12-01 - 08:59:08
Helt jävla slut, det har inte varit en rolig natt. Ögonen vill inte riktigt vara öppna men det gör för ont i dem för att blunda.. Haha. Hur nu det går till?!
Min son har fått hosta igen och det betyder att förkylningsastman är på ingång. Han hade det förra året och det var fan inte roligt, minst av allt för honom, min stackars bebis. :o(

Han hosta hela natten, och inga mellanrum. Emellanåt grät han för det var så jobbigt.. Han sov bredvid oss vilket brukar lugna honom en aning men nu var hostan så elak att det knappt gjorde det.
Maken gick och  la sig i soffan efter några timmar, och under några timmar när det närmade sig 04-05 så höll jag på bli tokig! Så fort jag somna så skrek han, och jag önskade att det var en dröm, ett skämt under några sekunder.

För att sedan vakna och minnas att det är min son som mår dåligt. </3

Det är inte att leka med, denna förkylningsastma. Jag hoppas dock på att han inte får lika svårt att andas som förra året. Det är så hemskt, men som tur är finns det medicin och att det inte är året runt som riktigt astma är jag riktigt glad över!

Kaffe i stora lass idag, för snart ska jag iväg!



"C" - Jag har hört att fler tycker likandant som du. Dock har jag aldrig provat han på 25man, ingen vill och en pug kommer aldrig så långt. De bestämde för att skjuta upp fighten tills ikväll, det är en ny guild, så vi får se. Får heala arslet av mig så jag kanske impar och får vara med. Haha. Om ingen LK så blir det 10man hc upp till Sindra.
Postat av: Crazylicious

Krya på honom!

2010-12-02 - 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0