Förkylning - Urk

2010-12-07 - 07:11:30
Igår var jag ner till läkaren med Isaac och mig själv. Jag har tagit på mig världens förkylning vilket har resulterat i att mitt högra öra har packat väskan och dragit nånstans.. Halvdöv typ. Inte alls kul med dunderförkylningar, helst inte när man snyter sönder näsan och sen ser ut som att man druckigt gör mkt wiskey i kylan.. O.O

Isaac behövde gå till läkaren för sin hosta, sen igår natt så andades han så tungt att det pep ur lungorna på honom, var så orolig att jag knappt kunde somna. Så läkaren bar det av till, och de kolla om han hade lunginflammation men det var det inte, men sänkan var förhöjd så om det blir feber ska vi komma in. Dock trodde de att det bara var en vanlig förkylning och såklart, hans förkylnings-astma.

Vi har inte sovit på hela helgen nästan, och än är det inte bra. Det är inte så att medicinen han fick är en mirakel medicin, den hjälper knappt.. Vidgar säkert men gör inget för hostan.. Suck. Men enligt henne fanns det inte så mkt bättre att ge.. Ventolin heter den.

Aja, från oss alla - till er alla, önskar vi er en riktigt God morgon! ;o)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0